Microsoft Dynamis NAV 2017
Hvis din virksomhed vokser, og du er parat til at udvide, kan du tage Dynamics NAV til hjælp. Det er en ERP-løsning, som nemt kan tilpasses, og som hjælper små og mellemstore virksomheder med at automatisere og forbinde deres salgs-, købs-, drifts-, regnskabs-, og lagermanagement.
Implementer et system, som gør alt det, der skal til, for at du kan opnå mere
- Finansiel management og bogholderi
- Administrer likvide midler, aktiver og bankforretninger.
- Forsyningskæde, produktion og drift
- Spor og administrer produktion, lager, ordrer og leverandører.
- Salg og service
- Administrer kontakter, salgsmuligheder og servicekontrakter.
- Projektmanagement
- Opret estimater, spor projekter, og administrer kapacitet.
- Business intelligence og rapportering
- Få et samlet overblik over din virksomhed, og træf kvalificerede beslutninger.
- Understøttelse af internationale valutaer
- Konkurrer på globalt plan med forskellige valutaer og sprog.
- Fleksibel implementering
- Implementer lokalt eller i skyen – vælg den model, der passer bedst til din virksomhed.
Arbejd, hvordan og hvor du vil
Dynamics NAV fungerer som de velkendte Microsoft Office-værktøjer, du allerede bruger, og du kan uden videre bruge det sammen med Outlook, Word og Excel til at fuldføre almindelige opgaver direkte fra din indbakke. Du får de samme effektive værktøjer på tværs af iOS-, Android- og Windows-platforme og en ensartet, sikrere oplevelse, uanset om du bruger en stationær eller bærbar computer eller en mobilenhed. Du får tingene fra hånden på det sted, hvor du har brug for at arbejde.
Bliv ringet op
… og hør om dine muligheder for en optimering eller et skifte af økonomisystem.