Cookies
  • Partnerlogin/Bestilling
  • Om dynalogic
  • Jobs
  • Salgsbetingelser
  • TeamViewer
dynalogic a/s
dynalogic a/s
  • Forside
  • Løsninger

    Certificerede Tillægsmoduler

    • JobManager CfMD
    • Mobile WMS til Dynamics NAV
    • Fakturascanning
    • Rejseafregning
    • Løn
    • CAD integration
    • Business Intelligence
    • EDI -Effektivisering af elektroniske dokumenter

    Branche

    • Produktion
    • Projekt
    • Engros

    ERP systemer

    • Microsoft Dynamics 365
    • Microsoft Dynamics NAV

    ERP scenarier

    • Fra XAL til Dynamics NAV
    • Fra C5 til Dynamics NAV
  • Cases
  • Hjælp til at komme videre?
  • Nyheder
  • Blog
  • Kontakt
158522279.jpg

Hjælp til at komme videre?

Mange virksomhedsledere ved, at de snart skal gøre noget, hvor processen skal igangsættes omkring udskiftning eller opgradering af deres økonomisystem.

For de fleste indebærer denne proces en hel del spørgsmål, overvejelser og bekymringer.

Mange af de samme spørgsmål går igen:

  • Hvad koster det?
  • Jeg kan slet ikke overskue at igangsætte denne proces. Hvor starter jeg?
  • Det gamle system kører jo udmærket; så hvorfor opgradere/skifte?
  • Jeg har rigtig mange tilretninger, skal de implementeres i et nyt system?
  • Min virksomhed og dens opbygning er meget kompleks. Kan vi køre en standardløsning?
  • Hvor mange interne timer skal jeg påregne at afsætte?
  • Jeg har hørt mange eksempler på at et sådan projekt ofte ikke overholder tidsplanen og at budgettet stikker af. Hvordan kan vi være sikre på, at vi når i mål til tiden, og at det aftalte budget holder?

Hos Dynalogic har vi mange glade og tilfredse kunder. De har næsten alle været igennem ovenstående proces, men er kommet godt i mål med deres nye økonomisystem.

Skal vi også hjælpe jer videre i processen? 

På første møde vil vi først og fremmest besvare alle jeres spørgsmål. Vi har prøvet stort set alt hvad angår problemstillinger og udfordringer i et systemskifte/opgradering. 

Derfor er vi også sikre på at kunne hjælpe jer videre i processen. I kan også være sikre på, at vi holder budgettet til aftalte tid.

Nedenfor kan du læse om 4 af disse virksomheder, som alle er meget glade for deres nye økonomisystem leveret af Dynalogic.

Frontego A/S: Effektiviseret produktion, reduceret administration og øget bundlinje

ab Metal A/S: Aluminium, IT & rock’n’roll

Elsec: Overblik og sikkerhed for at få alle timer med

DALI: Basis for fremtidens DALI

Kontakt vores salgschef, Lau Jakobsen på 28 357 177 og få en uforpligtende snak.

  • Fakta om Dynalogic

    • Højt kvalificerede medarbejdere
    • Alle med mere end +10 års ERP erfaring, de fleste med +20 år
    • Mange års erfaring med implementering af IT systemer i segmentet over SMB (Dynamics AX)
    • Specialister indenfor produktion, handel og logistik

Bliv ringet op

… og hør om dine muligheder for en optimering eller et skifte af økonomisystem.

Nyhedsmail

Så er du altid opdateret!

    dynalogic a/s

  • Uglevej 3
    7700 Thisted
  • 96 190 190
  • info@dynalogic.dk
  • CVR:  33954417
  • Partnerlogin/Bestilling
  • Om dynalogic
  • Jobs
  • Salgsbetingelser

Følg os på:

©2019 dynalogic a/s | Kong Gulerod Reklamebureau
TeamViewer

TeamViewer

Download TeamViewer for at få fjernsupport.

Download